сряда, 2 декември 2015 г.

Листопад

Обожавам тиква. Особено, след като я открих в солен вариант.


Обожавам и есента. Малка порция тиква и есен, преди да сме превключили на коледна вълна:)






























Тиква със салвия и чесън

1 малка тиква цигулка - обелена и нарязана на едри парчета
1 глава чесън
1ч.л сушен розмарин
6-7 листа прясна салвия
сол, зехтин


Рецепта по- скоро няма. Слагате тиквата в подходяща тава, посолявате, поръсвате с розмарин и поливате обилно със зехтин. Разпределяте небелените скилидки чесън и листата салвия, като гледате да не са най- отгоре, за да не прегорят.


Печете около 40 минути на 190 градуса. Може да я оставите и малко повече. Аз лично я харесвам доста карамелизирана.


Може да я ядете така, а може да я ползвате като допълнение на салата с рукола или кореноплодни. Чудесно си върви и с козе сирене и чаша червено вино.


10 коментара:

  1. Почувствах се у дома си.........Уютно и спокойно!
    Прекрасна си ,Лулу!

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми е любима тази салвия напоследък.
    А пък снимките ти сред природата направо ме отнасят в друг свят!
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Много са красиви снимките, вдъхновяват ме да пътувам и снимам повече, като се прибера в България! Благодаря, че сподели!

    ОтговорИзтриване
  4. Салвията е чудесна билка и подправка.Чудесно е предложението с тиква и чесън, не съм пробвала.Разкошни са есенните снимки - прекрасна природа, интересна , пъстра есен.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  5. Тези есенни снимки са вълшебни - гората, мъглата и калините.... Чудно! И рецептата звучи вкусно. И аз обожавам тиква. Ще изпровам.

    ОтговорИзтриване
  6. Снощи я пробвах, това е една от най-вкусните рецепти с тиква, които съм яла :) Благодаря, че я сподели :)

    ОтговорИзтриване
  7. Отдавна съм влюбена в солената тиква, но аз слагам ЧЕСЪН и босилек - и приказката е завършена :) Пробвайте!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Чесън задължително слагам, има го в рецептата:) С босилек не съм пробвала, но ще се тества задължително.

      Изтриване

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...